Het was maandagavond heeeel erg rustig op de club!Een paar zieken,mist en het feit dat we DONDERDAG a.s.

op Urk spelen,deden slechts 13 schakers naar het clubgebouw komen.

Er waren wel leuke partijen gespeeld. De 2 spelers die tot nu toe de dienst uitmaken(Teesink en Ekhart)

beginnen hun overwicht te verliesen!

Teesink werd vakkundig opgebracht door van Asperen,die sinds hij de contributie heeft geincasseerd opeens

sterk begint te spelen!Volgende keer wel de kortste weg nemen,anders laat je je tegenstander misschien weer

Ikzelf won mooi van Ekhart in een GrandPrix opening (gesloten Siciliaan met Pc3 en f4).Zwart leek even tegenspel te krijgen,maar toen ik uit die dreiging kon weglopen was het wel over. Zal proberen een diagram te maken,later op de dag.

Leendert Plat kon eindelijk zijn goede spel bekronen!Hij combineerde zich knap naar de overwinning.

Mart Bron leek een aardige aanval te hebben tegen Wim Bonnee,maar die counterde knap en toen stonden de meeste stukken van Mart verkeerd.Een goede overwinning van Wim!

achter het bord!

DONDERDAG ALLEMAAL NAAR URK! in de sporthal  1945 uur beginnen.

Als je vervoer nodig hebt, bel mij maar even (788151) of een ander lid!